Reklamace
1. Jak mám reklamovat zboží?
-
Stáhněte si reklamační protokol pod tímto článkem, vytiskněte jej a doplňtě potřebné údaje. Doklad poté přiložíte k balíčku. (Můžete přiložit vytištěnou fakturu.)
-
Zboží zašlete doporučeně nikoliv na dobírku ani jako balík do ruky či na poštu, pouze jako doporučené psaní nebo balíček na níže uvedenou adresu.
-
Ve vlastním zájmu si při zabalení a způsobu dopravy počínejte tak, aby nedošlo k poškození zboží při přepravě.
2. Na jakou adresu mám zboží poslat?
YESCOM - Robert Kaněra
Heroutova 847/30
47001 Česká Lípa
3. Jak bude reklamace vyřešena?
V případě, že reklamace je oprávněná:
-
Bude provedena oprava zboží.
-
V případě neopravitelné závady bude zboží vyměněno za nový kus nebo bude vrácena kupní cena kupujícímu.
V případě, že reklamace je neoprávněná:
-
Bude zboží vráceno zpět zákazníkovi.
-
Náklady na přepravu hradí zákazník.
Reklamaci nelze uplatnit v následujících případech:
-
Zboží bylo poškozeno živly.
-
Zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním.
-
Zboží poškozené zapojením do sítě neodpovídající příslušné ČSN
-
Mechanickým poškozením, neodbornou instalací, špatným zacházením a obsluhou.
-
Životnost baterie: baterie jsou spotřební zboží s omezenou životností. Záruka se nevztahuje na opotřebení baterie způsobené jejím obvyklým užíváním.
4. Do kdy mohu očekávat vyřízenou reklamaci?
Ode dne uplatnění reklamace nejpozději do 30 dnů. U spotřebního zboží (náplně a baterie) ve většině případů vyměníme za nový kus a tudíž posíláme obratem zpět ve velice krátké době.
5. Budou mi uhrazeny náklady na poštovné při reklamaci?
Je možné nás informovat o konkrétní částce na náklady, která může být uhrazena. Nutno podložit scannem účtenky či jiným průkazním materiálem.
6. Co když mi baterie nenabíjí notebook do 100%?
Jedná se o uznatelnou závadu – baterie Vám bude vyměněna za nový kus.
7. Můj notebook “nevidí“ nově zakoupenou baterii co s tím?
Nejlépe nás informovat (email, telefon) a ujistit se zda jste vybrali správnou baterii, která je určena pro Váš notebook. Je možné, že baterie je nefunkční – výměna za nový kus.
8. Jaká je záruka na baterie?
Záruku na pokles kapacity dáváme 12 měsíců (jedná se o nadstandard - ze zákona a od většiny eshopů pouze 6 měsíců!), záruka na elektroniku a poruchu článků je 24 měsíců není-li uvedeno jinak.
9. Jaká je záruka pokud objednám na firmu/ičo?
Kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má nárok pouze na 1letou záruční dobu - viz. obchodní podmínky.
V případě, že Vám zde nebylo zodpovězeno na Vaší otázku neváhejte nás kontaktovat.