Reklamace
1. Jak mám reklamovat zboží?
-
Stáhněte si reklamační protokol pod tímto článkem, vytiskněte jej a doplňtě potřebné údaje. Doklad poté přiložíte k balíčku. (Můžete přiložit vytištěnou fakturu.)
-
Zboží zašlete doporučeně nikoliv na dobírku ani jako balík do ruky či na poštu, pouze jako doporučené psaní nebo balíček na níže uvedenou adresu.
-
Ve vlastním zájmu si při zabalení a způsobu dopravy počínejte tak, aby nedošlo k poškození zboží při přepravě.
2. Na jakou adresu mám zboží poslat?
YEScom s.r.o.
Máměstí ČSL armády 90
47124 Mimoň
Adresu Heroutova, kterou můžete mít uvedenou na faktuře berte prosím za bezpředmětnou, starší faktury mohou obsahovat neaktuální informaci. Tato adresa byla nahrazena P.O.Boxem.
3. Jak bude reklamace vyřešena?
V případě, že reklamace je oprávněná:
-
Bude provedena oprava zboží.
-
V případě neopravitelné závady bude zboží vyměněno za nový kus nebo bude vrácena kupní cena kupujícímu.
V případě, že reklamace je neoprávněná:
-
Bude zboží vráceno zpět zákazníkovi.
-
Náklady na přepravu hradí zákazník.
Reklamaci nelze uplatnit v následujících případech:
-
Zboží bylo poškozeno živly.
-
Zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním.
-
Zboží poškozené zapojením do sítě neodpovídající příslušné ČSN
-
Mechanickým poškozením, neodbornou instalací, špatným zacházením a obsluhou.
-
Životnost baterie: baterie jsou spotřební zboží s omezenou životností. Záruka se nevztahuje na opotřebení baterie způsobené jejím obvyklým užíváním.
4. Do kdy mohu očekávat vyřízenou reklamaci?
Ode dne uplatnění reklamace nejpozději do 30 dnů. U spotřebního zboží (náplně a baterie) ve většině případů vyměníme za nový kus a tudíž posíláme obratem zpět ve velice krátké době.
5. Budou mi uhrazeny náklady na poštovné při reklamaci?
Je možné nás informovat o konkrétní částce na náklady, která může být uhrazena. Nutno podložit scannem účtenky či jiným průkazním materiálem.
6. Co když mi baterie nenabíjí notebook do 100%?
Jedná se o uznatelnou závadu – baterie Vám bude vyměněna za nový kus.
7. Můj notebook “nevidí“ nově zakoupenou baterii co s tím?
Nejlépe nás informovat (email, telefon) a ujistit se zda jste vybrali správnou baterii, která je určena pro Váš notebook. Je možné, že baterie je nefunkční – výměna za nový kus.
8. Jaká je záruka na baterie?
Záruku na pokles kapacity dáváme 12 měsíců (jedná se o nadstandard - ze zákona a od většiny eshopů pouze 6 měsíců!), záruka na elektroniku a poruchu článků je 24 měsíců není-li uvedeno jinak.
9. Jaká je záruka pokud objednám na firmu/ičo?
Kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má nárok pouze na 1letou záruční dobu - viz. obchodní podmínky.
V případě, že Vám zde nebylo zodpovězeno na Vaší otázku neváhejte nás kontaktovat.